Hello! I am Citra Pandiangan and I would love to hear news from you. Do not hesitate to contact me via email on 2travellife@gmail.com. You also can fill the form above this article or on the foot side under this blog. Wherever, you feel comfortable to choose, as long as you sent me drop words to my email. I am welcome with some questions and (or) receiving cooperation in the form of product reviews, events, articles, hotels are still relate to the lifestyle on this day. 

Contact Form






Thanks for Keep in Touch!

God bless us in our dreams


Story blog image receiving cooperation in the form of product reviews, articles, events, hotels are still in touch with today's lifestyle. 

In Bahasa

Hello! Nama aku Citra Pandiangan dan aku senang sekali mendengarkan berita dari kamu. Jangan rahu untuk menghubungi aku lewat email di 2travellife@gmail.com.  Kamu juga bisa mengisi form yang ada di artikel ini. Apapun itu, asalkan kamu merasa nyaman mau menggunakan yang mana, dan bersedia meninggalkan beberapa kata untuk aku. Aku dengans enang hati menerima berbagai pertanyaan dan (atau) menerima kerjasama dalam bentuk review produk, iven, artikel, hotel dan yang masih berhubungan dengan gaya hidup saat ini.
 


Note: Please visit my blog to storycitra.com | Jejakcantik.com | kitabahagia.com 
 Chitchat.my.id | Asiabutterflytraveler.com

Artikel Terkait:

Silakan pilih sistem komentar anda

Jadilah orang pertama yang berkomentar!

Petunjuk Hidup membutuhkan komen berupa kritik dan saran agar lebih baik lagi dalam menjalani hidup. Ingat! Komentar di moderasi jadi tidak boleh spammy ya, rumahku indah dan rumahmu juga indah bukan? mongo dan terima kasih, dank jewel, danke, thanks, mercy